Ter Spegelt Receptie Teamfoto bijgesneden header

Wij maken jullie graag blij!

Welkom bij TerSpegelt!

Wat leuk dat je verblijft in de BosVilla!
Op deze pagina vind je alle praktische informatie over de BosVilla om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Download ook onze TerSpegelt app via Appstore of Google Play Store!
Hier vind je namelijk alle parkinformatie, openingstijden van faciliteiten en het recreatieprogramma. 

Overige informatie

Parkinformatie
De ligging van BosVilla TerSpegelt is ideaal door de ruime buitenomgeving met overdekt terras, tuin en eigen bosrand en het nabij gelegen Recreatiepark TerSpegelt. Het park is weliswaar niet hele gehele jaar geopend, maar er zijn een aantal activiteiten waarvan je toch gebruik kunt maken indien het park gesloten is. De meiden op de receptie voorzien jullie graag van informatie.

Schoonmaak
Wij besteden grote zorg aan de schoonmaak van onze BosVilla. Ben je hierover toch niet tevreden, geef dit dan door aan één van onze medewerkers bij de receptie. Wij zorgen er dan voor dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Er mag niet gerookt worden in de BosVilla.

WiFi/draadloos internet
In de BosVilla kan je kosteloos gebruik maken van WiFi. De code om in te loggen voor het WiFi-netwerk (FRITZ!Box 7530 TS) 2929 0373 6408 0680 2425. Indien je op het hele park WiFi wenst, dan kun je een code kopen bij de receptie. De TerSpegelt-appis (gedeeltelijk) zonder WiFi te gebruiken!

Barbecue
Bij de accommodatie staat een barbecue. Het rooster graag na ieder gebruik schoon maken. Wij vertrouwen erop dat je de barbecue en het rooster netjes achterlaat bij vertrek!

Storingen
Mocht je in of om de BosVilla of op het park iets opmerken dat beschadigd is of niet naar behoren functioneert, dan kan je dit melden bij één van onze receptiemedewerkers. Onze technische dienst zorgt ervoor dat het zo spoedig mogelijk verholpen wordt.

Energie en water
Wij gaan zo zuinig mogelijk om met energie door gebruik te maken van zonne-energie en schemerschakelaars. Zet daarom de verwarming en lichten uit bij het verlaten van de accommodatie. Met het oog op milieu en kostenbeperking is het niet toegestaan om de auto te wassen bij de BosVilla, of langdurig de kranen te laten lopen.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust ‘live’ aan één van onze medewerkers!

Receptie: 0497-512016 (bij nood na sluitingstijd, optie 1)
Live chat: www.terspegelt.nl - WhatsApp: +31 97026258661

Inventarislijst

Wat is er allemaal aanwezig in de BosVilla?

Bij de receptie zijn badsets, bedhekjes en kinderstoelen te huur. Mis je iets? Kom dan gerust even langs de receptie.

Inventarislijst BosVilla

Gebruiksaanwijzingen

Hoe werkt de poort?
Met de code 5960 kan je de poort openen, voordat je de inrit op kunt rijden. De poort gaat automatisch weer dicht. Om de poort open te laten staan, kun je het rode buisje (wat bevestigd is aan de sensor) over de sensor heen schuiven.

Hoe gebruik je de kachel?
De afstandsbediening van de gaskachel vind je aan de muur tegenover de kachel. Om de kachel aan te maken, houd je de knop ‘Off’ en de knop met de grootste vlam enkele seconden ingedrukt tot je een piepje hoort. De kachel is nu aan. Gebruik enkel de knop met de vlammetjes. De grote vlam ingedrukt houden om het vuur groter te maken, de kleine vlam ingedrukt houden om het vuur kleiner te maken of terug te gaan naar de waakvlam. Wanneer de waakvlam uit is, duurt het enkele minuten voordat je de kachel weer aan kunt maken.

LET OP!
• De kachel mag niet worden bedekt.
• Het apparaat mag niet aan het zicht onttrokken worden door gordijnen, meubels, handdoeken enz.
• Zet de kachel uit zodra je de accommodatie verlaat.

Hoe gebruik je de combi-magnetron?
In de kast boven de combi-magnetron staat een Bosch map. Hierin vindt je niet alleen lekkere recepten, maar ook de uitleg over bakken en gratineren (tabblad 1), braden en grillen (tabblad 8) en de magnetronfunctie (tabblad 16). 

Hoe gebruik je de vaatwasser?
Gewenst programma kiezen en aanzetten. Indien je het gekozen programma nog wil wijzigen, dan de keuzeknop, bijv. 65 graden, wat langer ingedrukt houden om te resetten. In het servicepakket zit een vaatwastablet voor de 1e wasbeurt. Glansspoelmiddel en zout hebben wij er al in gedaan.

Doet de kachel het niet of heb je vragen over het gebruik van de aanwezige apparatuur?

Meldt dit dan bij de receptie of bel naar 0497-512016. Wij zullen de melding doorgeven aan de technische dienst. Zij komen dan zo snel mogelijk langs om te helpen.

Tot ziens!

Op de vertrekdag dienen de sleutels vóór 10.00 uur bij de receptie afgegeven te worden. Mocht je vertrekken buiten de openingstijden van de receptie, gelieve dit van te voren bij de receptie te melden. De sleutel kan dan door de brievenbus in de deur gedeponeerd worden.

Wat te doen vóór vertrek?
• Laat de BosVilla veegschoon achter.
• Zet de verwarming/kachel uit en sluit alle ramen.
• Zorg dat alle gebruikte keukeninventaris weer schoon in de kastjes staat.
• Zet de koelkast en de diepvries uit en vergeet de verlichting niet.
• Heb je inventaris, zoals een extra kinderstoel, gehuurd? Dit graag weer schoon achterlaten in de accommodatie. Wij komen dit op de vertrekdag ophalen.
• Sorteer vuilnis, glas en papier en breng dit naar de milieustraat achter de supermarkt.

Hoe gaaf, stoer en gezellig was jouw vakantie?
Laat het één van onze receptiemedewerkers weten en geef opmerkingen en tips ook door.
We zien je graag weer terug… TotZiens op TerSpegelt!