Ter Spegelt Receptie Teamfoto bijgesneden header

Wij maken jullie graag blij!

Welkom bij TerSpegelt!

Wat leuk dat je verblijft in de OutbackLodge!
Op deze pagina vind je alle praktische informatie over de OutbackLodge om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Download ook onze TerSpegelt app via Appstore of Google Play Store!
Hier vind je namelijk alle parkinformatie, openingstijden van faciliteiten en het recreatieprogramma. 

Overige informatie

Schoonmaak
Wij besteden grote zorg aan de schoonmaak van onze huuraccommodaties. Ben je hierover toch niet tevreden, geef dit dan door aan één van onze medewerkers bij de receptie. Wij zorgen er dan voor dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Er mag niet gerookt worden in deze accommodatie.

Te huur
Wens je tijdens je verblijf keukensets, badsets en/of extra linnenpakketten te huren, wij komen dit graag bij je langsbrengen. Ook voor het huren van kinderstoelen, campingbedjes en bedhekjes mag je telefonisch contact opnemen met de receptie.

Wifi
Om in te kunnen loggen op het wifi-netwerk heb je de wifi-sticker nodig. Deze vind je op de parkinformatie (bij aankomst verkregen). Indien je op het hele park WiFi wenst, dan kun je een code kopen bij de receptie. De TerSpegeltapp is (gedeeltelijk) zonder WiFi te gebruiken!

Barbecue
Bij de accommodatie staat een barbecue. Het rooster graag na ieder gebruik schoon maken. Wij vertrouwen erop dat je de barbecue en het rooster netjes achterlaat bij vertrek!.

Storingen
Mocht je in de huuraccommodatie of op het park iets opmerken dat beschadigd is of niet naar behoren functioneert, dan kan je dit melden bij één van onze receptiemedewerkers. Onze technische dienst zorgt ervoor dat het zo spoedig mogelijk verholpen wordt.

Energie en water
Wij gaan zo zuinig mogelijk om met energie door gebruik te maken van zonne-energie en schemerschakelaars. Zet daarom de verwarming en lichten uit bij het verlaten van de accommodatie. Met het oog op milieu en kostenbeperking is het niet toegestaan om de auto te wassen op het park, zwembadjes te vullen, waterglijbanen te maken op de velden of om langdurig de kraan te laten lopen.

Terras
Wist je dat de schermen aan de zijkant van het terras als windscherm gebruikt kunnen worden? Als je even uit de wind wil zitten maak je het scherm vast boven aan de balk met de daarvoor bestemde elastieken.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust ‘live’ aan één van onze medewerkers!
Receptie: 0497-512016 (bij nood na sluitingstijd, optie 1)
Live chat: www.terspegelt.nl - WhatsApp: +3197026258661

Gebruiksaanwijzing

Hoe gebruik je de elektrische kachel?
Achter de trap bevindt zich een schakelaar om de kachel aan en uit te zetten.
Er zijn 4 verschillende standen (linker knop op kachel)

Stand 0 = uit
Stand 1 = ventilator koude lucht
Stand 2 = ventilator warme lucht 1500W
Stand 3 = ventilator warme lucht 3300W

De rechterknop dient als thermostaat. Hiermee kun je de temperatuur aangeven. Draai de knop naar rechts om de temperatuur te verhogen. Indien deze kachel niet voor voldoende warmte zorgt, is het mogelijk om bij de receptie een extra kachel te lenen. Deze zal dan door een medewerker van de technische dienst gebracht en aangesloten worden.

LET OP!

  • De kachel mag niet worden bedekt
  • Het apparaat mag niet aan het zicht onttrokken worden door gordijnen, meubels, handdoeken enz.
  • Zet de kachel uit zodra je de accommodatie verlaat.

Hoe gebruik je de magnetron?
Stel met één knop het juiste vermogen in, afhankelijk van opwarmen of ontdooien. Draai de andere knop naar het gewenste aantal minuten. Graag na ieder gebruik de magnetron schoonmaken

Doet de kachel het niet of heb je vragen over het gebruik ervan?
Meldt dit dan bij de receptie of bel naar 0497-512016. Wij zullen de melding doorgeven aan de technische dienst. Zij komen dan zo snel mogelijk langs om te helpen.

Tot ziens!

Op de vertrekdag dienen de sleutels vóór 10.00 uur bij de receptie afgegeven te worden. Mocht je vertrekken buiten de openingstijden van de receptie, gelieve dit van te voren bij de receptie te melden. De sleutel kan dan in de sleutelbox bij de uitgaande slagboom gedeponeerd worden.

Wat te doen vóór vertrek?

  • Laat de OutbackLodge veegschoon achter.
  • Zet de verwarming/kachel uit en sluit alle ramen.
  • Zorg dat alle gebruikte keukeninventaris weer schoon in de kastjes staat.
  • Laat de koelkast aan en doe alle lichten uit.
  • Je linnenpakketten mag je in de bijgeleverde witte zak stoppen en in de accommodatie laten staan voor onze
    schoonmaakmedewerkers.
  • Heb je een kinderstoel, campingbedje (met of zonder lakenpakket) en/of bedhekje gehuurd? Dan dit graag schoon achterlaten in de accommodatie. Wij komen dit op de vertrekdag ophalen.
  • Sorteer vuilnis, glas en papier en breng dit naar de milieustraat achter de supermarkt.

Hoe gaaf, stoer en gezellig was jouw vakantie?
Laat het één van onze receptiemedewerkers weten en geef opmerkingen en tips ook door.
We zien je graag weer terug.... TotZiens op TerSpegelt!