Overige informatie
Schoonmaak
Wij besteden grote zorg aan de schoonmaak van onze huuraccommodaties. Ben je hierover toch niet tevreden, geef dit dan door aan één van onze medewerkers bij de receptie. Wij zorgen er dan voor dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Er mag niet gerookt worden in deze accommodatie.
Te huur
Wens je tijdens je verblijf keukensets, badsets en/of extra linnenpakketten te huren, wij komen dit graag bij je langsbrengen. Ook voor het huren van kinderstoelen, campingbedjes en bedhekjes mag je telefonisch contact opnemen met de receptie.
Barbecue
Bij de accommodatie staat een barbecue. Het rooster graag na ieder gebruik schoon maken. Wij vertrouwen erop dat je de barbecue en het rooster netjes achterlaat bij vertrek!
WiFi
Om in te kunnen loggen op het wifi-netwerk heb je de wifi-sticker nodig. Deze vind je op de parkinformatie (bij aankomst verkregen). Indien je op het hele park WiFi wenst, dan kun je een code kopen bij de receptie. De TerSpegeltapp is (gedeeltelijk) zonder WiFi te gebruiken!
Storingen
Mocht je in de huuraccommodatie of op het park iets opmerken dat beschadigd is of niet naar behoren functioneert, dan kan je dit melden bij één van onze receptiemedewerkers. Onze technische dienst zorgt ervoor dat het zo spoedig mogelijk verholpen wordt.
Energie en water
Wij gaan zo zuinig mogelijk om met energie door gebruik te maken van zonne-energie en schemerschakelaars. Zet daarom de verwarming en lichten uit bij het verlaten van de accommodatie. Met het oog op milieu en kostenbeperking is het niet toegestaan om de auto te wassen op het park, zwembadjes te vullen, waterglijbanen te maken op de velden of om langdurig de kraan te laten lopen.
Heb je nog vragen? Stel ze gerust ‘live’ aan één van onze medewerkers!
Receptie: 0497-512016 (bij nood na sluitingstijd, optie 1)
Live chat: www.terspegelt.nl - WhatsApp: +3197026258661